piątek, 14 czerwca 2019

Kwiatowa / Floral print

Zakochałam się w tej wiskozie; kwiaty mnie zupełnie kupiły. W rzadkich momentach gdy rozum się nie wyłącza podczas zakupów tkaninowych preferuję gładkie materiały, bo wiem że takie będę chętniej nosić. Czasem jednak trafiają się takie printy, że po prostu nie da się ich ominąć.


Tkanina pochodzi z Textilmaru z Gdyni, tej wiskozy już nie ma, bo zakupy robiłam rok temu i w zeszłym roku też szyłam tę sukienkę, tylko ze zdjęciami się nie wyrobiłam 😊.
Wykrój pochodzi z Burdy 08/2018, model 101. Zdaje się że przedłużyłam trochę dół, poza tym szyłam swój rozmiar i innych zmian nie wprowadzałam. A szkoda, bo pewnie można było wziąć rozmiar mniejszy (ech, te burdowe owersajzy...), można tez było skrócić długość pleców bo wiszą nadmiernie, szczególnie że dekolt ma tendencję do zjeżdżania do tyłu. 


 Sukienka nie należy do ukochanych, ale nic nie będę poprawiać, można w niej śmigać wygodnie a to ogromna zaleta. W dodatku ma u mnie punkty za to, jak się sprawuje w upalne dni - pod tym względem wiskoza jest genialną, przewiewną, chłodną tkaniną, a kolor i wzór trochę maskują nieuniknione zagniecenia.


Chyba trzeba w końcu jakąś szmizjerkę albo coś podobnego uszyć.  Chętnie popełniłabym model 119 z Burdy 04/2019, piękna wiskoza już czeka...

Pozdrawiam 😃

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie w niej wyglądasz i super sukienka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Jak się cieszę, że mogłam poczytać ten wpis !

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) rzadko udaje się cokolwiek sfotografować, to i nieczęsto wpisy się pojawiają. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. I dlatego mi bardzo szkoda blogów. W robótkowaniu domowym, nie pracy komercyjnej właśnie klimat bloga sprzyja. FB, gdzie i owszem też się szwendam, to działanie 'teraz/zaraz/na już'. Blog jest inny klimatycznie, no i jsdnak ma porządek zapisu, łatwość znalezienia w archiwum, to duża wartość dodana bloga. Pozdrawiam z nadzieją, że będziesz częściej mogła pisać.

      Usuń
  4. Piękna sukienka i ta tkanina,super.Modnie,wygodnie i elegancko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło się czyta takie ciepłe słowa :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń