niedziela, 23 stycznia 2011

Mitenki / Wrist warmers

Pomysł chodził mi po głowie jakiś czas, ale gdy zobaczyłam TE mitenki, musiałam zrobić podobne. Zwłaszcza, że miały być własnością dziecka, które stało nade mną cały czas i gdy odkładałam na chwilę druty, krzyczało: "Moje mitenkiiiiiiii!!!!!!" W takich warunkach naprawdę robi się szybko.
Wczoraj skończyłam, z ulgą, nie ukrywam.
Włóczka / yarn: YarnArt Kid Mohair Fonseca, 55% Kid Mohair + 45% Micro Polyamid, 230 m/25 g.
Druty / needles: 3,5 mm z żyłką i pończosznicze / 3.5 mm circular and double-pointed.
Zużyłam nieco więcej niż 1 motek, ok. 30 g podwójną nitką.
Nabyłam tę włóczkę z całkiem innym pomysłem w głowie, ale jakoś po bliższym przyjrzeniu się zdecydowałam przeznaczyć ją na dodatki raczej niż na coś większego. Tak jest chyba lepiej. Jak widać w tle, reszta włóczki też już jest w zagospodarowaniu, blisko ukończenia. Będzie sympatyczny komplecik.
Thanks to the idea found here I fortunately finished a pair of wrist warmers for my kid. I could not leave the needles even for a moment as instantly my daughter screamed distressingly "My mittens!!!" She has been watching me all the time! Believe me, each work goes fast in such circumstances.
I used more than 1 ball (ca. 30 g) knitting double stranded yarn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz